კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მსჯელობა
|
აზრი არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია, ენა გაუმართავია, აზრები
არათანმიმდევრულადაა გადმოცემული.
|
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა თემაში მოცემულ წყაროზე, თუმცა მხოლოდ ნაწილობრივად
გაიაზრებს მასალას.
|
მკაფიოდ მეტყველებს, შეუძლია ეფექტურად გამოიყენოს თემასთან დაკავშირებული უცხოური წყაროები.
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, მსჯელობს თამამად,
მოსწავლეს შეუძლია თავისთვის საინტერესო კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
ანალიზი
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები.
|
ანალიზი ჩამოყალიბებულია, მაგრამ არ არის მკაფიო.
|
ნათლად ჩამოყალიბებულია თემის არსი, ცდილობს შემოგვთავაზოს მის მიერ
მოძიებული წყაროს ანალიზი.
|
მოსწავლე ავლენს საგნის კარგ ცოდნას დამუშავებული მასალის მოშველიებით,
კარგათ აყალიბებს საკუთარ პოზიციას და ამყარებს
მას არგუმენტებით.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment