1.პროექტის სახელწოდება: ჯუმათის მამათა
მონასტერი.
2.პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები შეისწავლიან
მონასტრის ისტორიას, მისი აშენების თარიღს, მონასტერთან მისასვლელ გზებს.
3.პროექტის აქტუალობა: ისტორიული კვლევის
სიძველეების შესწავლისადმი ინტერესის გაღვივება.
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეების დაინტერესება
სიძველეების შესწავლით, ელექტრონული პრეზენტაციის მომზადება, ექსკურსია ჯუმათის მონასტერში.
5.მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი.
6.ვადების ხანგრძლივობა: 2 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების და კვლევის უნარი. შეძენილი ცოდნა
იქნება უფრო ღრმა, კვლევის ეტაპი საინტერესო და პროდუქტული.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი,
ციფრული აპარატი, საკანცელარიო ნივთები.
9.პროექტის
მსვლელობა:
აქტივობა 1.საპროექტო თემის შერჩევა, ინტერნეტის საშუალებით
მასალის მოძიება.
აქტივობა 2. საპროექტო ჯგუფის შექმნა და დავალებების
განაწილება.
აქტივობა 3 ელექტრონული ვერსიის მომზადება.
აქტივობა 4 _ შეფასება
კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური კავშირი.
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი,
ზოგი გაუგებარი.
|
კარგადაა გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელია.
|
კარგადაა ორგანიზებული ფორმატი, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას.
|
კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო.
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის
პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული.
|
კვლევა არის დადებითი, ეფექტური.
|
გამოყენებულია არა ერთი წყარო; ანალიზი სიღრმისეულია.
|
თვალსაჩინოება
|
თვალსაჩინოება შინაარსთან შეუსაბამოა.
|
თვალსაჩინოების კავშირი შინაარსთან ნათელია, მაგრამ ერთფეროვანია.
|
მრავალფეროვანია
|
შინაარსის შესატყვისი, გამორჩეულად შესრულებული.
|
კავშირი საგნებთან.
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში.
|
მოსაზრებები დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან.
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ
ცოდნასთან.
|
სხვადასხვა საგნიდან მიღებული ცოდნა მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით
კომპეტენტურობაზე.
|
დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები.
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო.
|
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), თანმიმდევრული და დალაგებული.
|
დასკვნები ლოგიკურია, კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა
ჩამოყალიბებული.
|
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოდგენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება
და პასუხების გაცემა.
|
მიზნობრივად არ არის გამოყენებული თვალსაჩინოებები, ბუნდოვნად აყალიბებს
პროექტის არსს.
|
ნათლად ჩამოყალიბებულია პროექტის არსი,
|
მკაფიო მეტყველება, ძირითადი იდეები გაშლილია, იყენებს თვალსაჩინოებებს
და პასუხობს ყველა კითხვას.
|
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ისტ.10./2. მოსწავლეს შეუძლია ისტორიის დამხმარე დარგებზე
მსჯელობა და მისი სპეციფიკის განსაზღვრა.
ისტ.10.3 -მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა სხვადასხვა ეპოქაში ისტორიული აზრის განვითარების პროცესზე.
ისტ.10.7
-მოსწავლეს
შეუძლია ისტორიული კვლევის დაგეგმვა და ჩატარება.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: ლეილა გოგიტაური.
12. ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: gogitaurileila@gmail.com
No comments:
Post a Comment